Klacht melden
Als u niet tevreden bent over onze dienstverlening, laat het ons weten. U kunt een klacht indienen over de product- of dienstverlening, persoonlijke behandeling van medewerkers of de kwaliteit/inhoud van de informatie die u gekregen heeft.
U kunt uw klacht ook schriftelijk melden, met vermelding van uw naam, adres, telefoonnummer, datum en omschrijving van de klacht. Stuur het naar:
Coöperatie ParkeerService U.A.
t.a.v. Afdeling Klachtafhandeling
Postbus 489
3800 AL Amersfoort
Behandeling van uw klacht
U ontvangt een ontvangstbevestiging met daarin informatie over de verdere gang van zaken. Uw klacht wordt behandeld door de klachtencoördinator die tijdens de afhandeling van uw klacht uw aanspreekpunt is. We streven ernaar uw klacht binnen de wettelijke termijn van 6 weken af te handelen.
Parkeergeld terugvragen
U kunt parkeergeld terugvragen als u bij een parkeerautomaat te weinig wisselgeld heeft ontvangen. Of per abuis dubbel heeft betaald.
Bezwaar maken
Bent u het niet eens met een parkeerbon of is uw vergunningaanvraag afgewezen? Dan kunt u een bezwaar indienen.