Parkeergeld terug

Heeft u dubbel betaald bij een parkeerautomaat of parkeerapp of heeft u te weinig wisselgeld ontvangen? Vraag dan uw parkeergeld terug.

Hoe vraag ik parkeergeld terug?

  • Gebruik in het formulier de meldcode die u via de intercom heeft ontvangen. U ontvangt het bedrag binnen 10 werkdagen op uw rekening. Heeft u geen meldcode, vul het formulier zonder code in. Uw verzoek wordt dan eerst getoetst bij de Technische Dienst. Als u recht heeft op restitutie, ontvangt u het wisselgeld of dubbel betaalde parkeergeld alsnog.
  • Voeg altijd een bewijs van betaling bij.

U kunt geen geld terugvragen als u vergeten bent uw parkeerapp uit te zetten.

 Parkeergeld terugvragen

 

Klacht melden

Als u niet tevreden bent over onze dienstverlening, laat het ons weten. U kunt een klacht indienen over de product- of dienstverlening, persoonlijke behandeling van medewerkers of de kwaliteit/inhoud van de informatie die u gekregen heeft.

Klacht melden 

 

Bezwaar tegen parkeerbon

Bent u het niet eens met een parkeerbon of is uw vergunningaanvraag afgewezen? Dan kunt u bezwaar maken.

Informatie bezwaar indienen